Kinderopvang in relatie tot onze school

Hoewel Nutsschool Bezuidenhout met verschillende organisaties op dit gebied contact heeft, zijn het volledig autonome instanties. In onze situatie is er geen enkele bemoeienis met uw keuze van de kinderopvanginstelling.
  • Om praktische redenen (werkgever, locatie, wachtlijsten, etc.) is er vaak echter wel een wisselwerking tussen de keuze van kinderopvang en de keuze van de basisschool. Het is daarom altijd verstandig beide instellingen vroegtijdig te raadplegen ten aanzien van mogelijke plaatsing.

Zonder enige voorkeur uit te spreken staan hieronder de kinderopvanginstellingen waar Nutsschool Bezuidenhout momenteel contact mee heeft. Deze zijn:

• Pien Dak
    • Zo Kinderopvang
    • 2-Vriendjes

Voor uw informatie staan hieronder een aantal links naar internetsites op het gebied van kinderopvang.