Rondleidingen

In de weken die vooraf gaan aan de gemeentelijke aanmeldperiodes geven we op Nutsschool Bezuidenhout rondleidingen door de school. De toer begint met een uitleg door de directeur van de school. Daarna volgt een rondleiding waarin de leerlingen van groep 8 de verschillende groepen laten zien. Ook komt u langs de gymzaal en het schoolplein.

U dient zich vooraf aan te melden voor de rondleiding door een mail te sturen naar de administratie van onze school. (hddekker@nutsschoolbezuidenhout.nl). Per rondleiding is een beperkt aantal plekken beschikbaar. Aanmelden is daarom noodzakelijk.

De eerstvolgende rondleidingen zijn op de volgende data:

Periode 2, bestemd voor kinderen geboren tussen 1 januari en 31 maart 2021:

• Woensdag 28 februari 2024 (deze rondleiding is vol, er kan niet meer worden aangemeld)
    • Donderdag 7 maart 2024
    • Maandag 11 maart 2024

Periode 3, bestemd voor kinderen geboren tussen 1 april en 30 juni 2021:

• Woensdag  15 mei 2024
    • Donderdag 30 mei 2024
    • Maandag 10 juni 2024

Alle bijeenkomsten starten om 10:00 uur en duren ongeveer 90 minuten. U gebruikt de hoofdingang aan de Merkusstraat.

Met vriendelijke groet,

Wilbert Vollebregt (Directeur)

wvollebregt@nutsschoolbezuidenhout.nl

Voor de overige juiste aanmeldperiodes verwijzen we u naar de website van de gemeente Den Haag.

Aanmeldingen die buiten deze data liggen, kunnen wij niet in behandeling nemen omdat het aanmeldsysteem dan voor ons gesloten is.